Skip to main content
  • mojeID

    mojeID

    mojeID - co to jest?

    mojeID to usługa, która umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości. Pozwala na zdalną weryfikację Twoich danych przy pomocy bankowości internetowej. Jest przejrzysta i bezpieczna, za każdym razem możesz sprawdzić co i komu przekazujesz, a samo przekazanie wymaga Twojej akceptacji.

    mojeID pozwala na założenie Profilu Zaufanego, dzięku któremu skorzystasz z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online, podpiszesz dokumenty w urzędach publicznych oraz zidentyfikujesz swoją tożsamość, np. w firmach ubezpieczeniowych czy placówkach medycznych.

     

    Dlaczego warto?

    Powszechność - mojeID działa u dostawców usług komercyjnych i w administracji publicznej
    Bezpieczeństwo
    Prostota i użyteczność
    Wygoda

    Przydatne informacje

    Jak założyć Profil Zaufany?

    Uwaga! Warunkiem koniecznym do założenia Profilu Zaufanego przy pomocy bankowości internetowej jest posiadanie poprawnie wypełnionego adresu e-mail (zakładka Mój profil). Zmiana adresu e-mail w bankowości internetowej wymaga 24 godzinnego czasu oczekiwania, aż zmiany zostaną wprowadzone we wszystkich systemach. Możesz poprosić pracownika banku o dopisanie adresu e-mail do Twojego konta, wtedy zmiany zajdą natychmiastowo.

    1. Wejdź na stronę https://pz.gov.pl.

    2. Kliknij przycik "Zarejestruj się", znajdujący się w prawym górnym rogu strony i wybierz opcję "Bank lub inny dostawca tożsamości".

    zerrejestruj

    bank

    3. Następnie wybierz opcję "SGB Banki Spółdzielcze - Grupa BPS".

    grupabps

    4. Wybierz województwo i nazwę banku z listy rozwijanej:

    opolskie

    5. Nastąpi przekierowanie na stronę bankowości internetowej eBankNet. Zaloguj się:

    bsebanknet

    6. Po zalogowaniu zobaczysz "listę zgód". Kliknij w opcję Akceptuj. Akceptację należy potwierdzić kodem SMS lub w aplikacji banku.

    lista zgod

    7. Zostaniesz przekierowany na stronę Profilu Zaufanego. Wypełnij pole "identyfikator użytkownika". Następnie zaznacz "Zapoznałem się z przepisami dotyczącymi profilu zaufanego i podpisu zaufanego", a następnie kliknij w pole "Zarejestruj się".

    profil zaufany

    8. Ponownie zostaniesz przekierowany na stronę logowania bankowości internetowej. Zaloguj się. Pojawi się ekran "Udzielenie zgody". Sprawdź poprawność danych przekazywanych do Profilu Zaufanego, a następnie wybierz opcję "Akceptuj". Akceptację potwierdź przy pomocy kodu SMS lub w aplikacji.

    9. Trafisz na stronę Profilu Zaufanego Użytkownika. W prawym górnym rogu powinno pojawić się imię i nazwisko użytkownika. Twój profil został poprawnie założony.

    profil zaufany2

     

    Wybierając opcję "Mój profil zaufany" możesz sprawdzić poprawność Twoich danych przekazanych do profilu zaufanego.

    Centrala Banku

    48-250 Głogówek ul. Rynek 20A

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    tel./fax (+48 77) 437 34 13 - Sekretariat

    tel. (+48 77) 437 32 22 - Sala Obsługi Klientów

    tel. (+48 77) 437 40 00 - Kredyty

    Godziny otwarcia:

    pn - pt: 7:30 - 16:00

    Znajdziesz nas też tutaj