Skip to main content
  • Bankowość elektroniczna eBankNet

    Bankowość elektroniczna eBankNet

    Bankowość elektroniczna eBankNet wraz z aplikacją mobilną mobileNet to bezpieczny i wygodny dostęp do konta 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w tygodniu. Dzięki globalnemu zasięgowi produktu Klient może zarządzać swoim kontem wszędzie tam gdzie ma dostęp do Internetu.

    System przeznaczony jest głównie dla Klienta indywidualnego, ale może z niego korzystać także Nabywca biznesowy i instytucjonalny. 

    Cechy bankowości elektronicznej

    bezpieczeństwo
    wygodna i dopasowana do każdego urządzenia
    posiada bogatą funkcjonalność
    nowoczesna
    przejrzysta, czytelna i bardzo intuicyjna
    dostosowana do potrzeb klienta

    System eBankNet wyróżnia przede wszystkim:

    • dostęp do najważniejszych informacji o posiadanych rachunkach, kartach, kredytach i lokatach,
    • możliwość sprawdzania sald, blokad, dostępnych środków oraz historii na rachunkach bieżących i oszczędnościowych, zmiany limitów na swoich produktach bankowych,
    • logowanie do bankowości internetowej i potwierdzenie przelewów zabezpieczone dodatkowym mechanizmem uwierzytelnienia takim jak: hasła sms lub autoryzację za pomocą aplikacji mobilnej (mobileNet),
    • w pełni przystosowany do obsługi przelewów zagranicznych, Użytkownik może wybrać walutę, datę transakcji oraz stworzyć definicję zaufanych i niezaufanych podmiotów,
    • podgląd kart podpiętych do rachunku (debetowe, kredytowe) oraz blokad środków, wyciągów, kredytów czy lokat,
    • dostęp do drukowania potwierdzeń wykonania przelewu, historii transakcji oraz możliwość eksportowania do pliku pdf i csv,
    • doładowywania konta telefonu komórkowego u dowolnego operatora,
    • pozwala na złożenie wniosku o świadczenia z programu 500 Plus, 300 Plus, Tarczę PFR oraz Wakacje kredytowe i e-PIT,
    • funkcja powiadamiania wiadomością sms o zdarzeniach związanych z rachunkiem pozwala użytkownikowi stale monitorować swoje konto oraz w razie potrzeby szybko reagować na podejrzane działania, np. nieudaną próbę logowania, zalogowanie do systemu, wylogowanie, wykonanie przelewu i wiele innych,

    Centrala Banku

    48-250 Głogówek ul. Rynek 20A

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    tel./fax (+48 77) 437 34 13 - Sekretariat

    tel. (+48 77) 437 32 22 - Sala Obsługi Klientów

    tel. (+48 77) 437 40 00 - Kredyty

    Godziny otwarcia:

    pn - pt: 7:30 - 16:00

    Znajdziesz nas też tutaj