Kalkulator kredytowy - Kredyt gotówkowy
Aplikacja mobilna BS Głogówek mobileNet
Aplikacja skierowana jest do klientów Banku Spółdzielczego w Głogówku. Dzięki niej dostęp do rachunku staje się jeszcze łatwiejszy. To idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera i chcą mieć stały dostęp do swoich rachunków. Autoryzacja przelewów odbywa się jedynie za pomocą ustalonego kodu PIN.
Dlaczego warto korzystać z aplikacji BS Głogówek mobileNet?
Pobieranie aplikacji:
Krótka instrukcja sparowania aplikacji:
Od teraz przy logowaniu się do bankowości elektronicznej oraz przy potwierdzaniu przelewów na Twoim urządzeniu mobilnym pojawi się komunikat. W celu potwierdzenia autoryzacji wystaczy, że zalogujesz się do aplikacji z wykorystaniem kodu PIN lub odcisku palca i klikniesz "Potwierdź". Spróbuj sam.
Film przedstawiający proces parowania:
W razie problemów z instalacją aplikacji mobilnej zapraszamy do naszej Placówki ul. Rynek 20A, gdzie pracownicy służą swoją pomocą oraz odpowiedzą na pytania.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Głogówku zawiadamia Członków Banku, że dnia 7 lipca 2020r.
o godz. 10.00 w sali Hotelu SALVE przy ul. Aleja Lipowa nr 4 w Głogówku , odbędzie się:
Z E B R A N I E P R Z E D S T A W I C I E L I
- Komisji uchwał i wniosków,
1/ zatwierdzenia sprawozdania z działalności Banku Spółdzielczego w Głogówku za 2019 rok;
2/zatwierdzenia sprawozdania finansowego Banku Spółdzielczego w Głogówku za 2019 rok;
3/ udzielenia absolutorium Członkowi Zarządu - Sybilli Strzała;
4/ udzielenia absolutorium Członkowi Zarządu - Karinie Jurczyk;
5/ udzielenia absolutorium Członkowi Zarządu - Krystynie Hupka;
6/ zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego w Głogówku za 2019 rok;
7/ podziału nadwyżki bilansowej Banku Spółdzielczego w Głogówku za 2019 rok;
8/ przyjęcia Polityki - Zasad Ładu Korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych w Banku Spółdzielczym w Głogówku;
9/ oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań;
10/ udzielenie pełnomocnictwa oraz wyboru przedstawiciela Banku Spółdzielczego w Głogówku na Zjazd Przedkongresowy w celu wyboru delegata na VII Kongres Spółdzielczości
11/ przyjęcia Regulaminu działania Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego w Głogówku.
W przypadku braku wymaganej obecności Przedstawicieli, stosownie do postanowień § 24 ust. 2 Statutu, Zebranie Przedstawicieli odbędzie się w drugim terminie tj. w tym samym dniu i miejscu podanym w zawiadomieniu o godz. 10.30. Zebranie w drugim terminie będzie mogło obradować i podejmować ważne uchwały niezależnie od ilości obecnych Przedstawicieli.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 23 ust. 4 Statutu Banku Spółdzielczego wyłożono do wglądu członków w siedzibie Banku Spółdzielczego w Głogówku na 14 dni przed Zebraniem Przedstawicieli następujące dokumenty:
1. Sprawozdanie z działalności Banku Spółdzielczego w Głogówku za 2019 r.,
2. Sprawozdanie finansowe wraz ze sprawozdaniem niezależnego biegłego rewidenta z badania rocznego
sprawozdania finansowego Banku Spółdzielczego w Głogówku na dzień 31.12.2019 r.,
3. Sprawozdanie z wykonania uchwał z poprzedniego Zebrania Przedstawicieli, odbytego w dniu
07.06.2019r.,
4. Projekty Uchwał jakie mają być podjęte na Zebraniu Przedstawicieli,
5. Protokół z ostatniego Zebrania Przedstawicieli odbytego w dniu 07.06.2019 r.
Zarząd
Banku Spółdzielczego w Głogówku
Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)
Komunikat
Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
z dnia 15 marca 2020 r.
Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. „rezerw krajowych NBP”.
Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
Przestępcy używają jako tło swojej działalności komunikaty i fałszywe informacje związane z epidemią koronawirusa (COVID-19). Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
W przesyłanych wiadomościach zawarte są linki prowadzące do stron przestępców, których jedynym zadaniem jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców. W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość.
Przykład fałszywej wiadomości SMS:
Przykład fałszywej strony internetowej:
Źródło: zaufanatrzeciastrona.pl
Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności. Ponadto, nieświadomi konsumenci ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.
Rekomendacje:
• przypominamy, że jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywoływanej przez koronawirusa, na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele najwyższych władz Państwa w mediach masowych;
• sprawdź w pasku przeglądarki, czy jej adres internetowy zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank;
• zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym lub treść komunikatu autoryzacyjnego przesłanego za pośrednictwem bankowej aplikacji mobilnej. Jeśli twój bank to umożliwia zamień SMSy na autoryzację za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.
Pamiętaj!!!
W tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidemiologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Komendy Głównej Policji – http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/186430,Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa-COVID-19.html
FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
Komenda Główna Policji
Więcej porad znajdziesz:
https://www.zbp.pl/dla-klientow/bezpieczne-bankowanie/bezpieczne-zakupy-przez-internet
https://www.zbp.pl/dla-klientow/bezpieczne-bankowanie/bankowosc-internetowa
https://www.zbp.pl/dla-klientow/bezpieczne-bankowanie/Aktualnosci
Tarcza Finansowa PFR - komunikat dotyczący weryfikacji dokumentów potwierdzających umocowanie Beneficjentów
Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.
W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:
Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.
W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.
Należy pamiętać, że:
Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.
UWAGA !!!!
Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r.
Polityka prywatności aplikacji BS Głogówek mobileNet
1. Niniejszy dokument opisuje politykę prywatności aplikacji BS Głogówek mobileNet.
2. Login Użytkownika, informacje o producencie oraz modelu urządzenia przesyłane są do Banku podczas procesu parowania w celu jego identyfikacji w systemie bankowości elektronicznej.
3. Po zakończeniu procesu parowania urządzenia, przechowywana jest na nim nazwa profilu zdefiniowana przez Użytkownika aplikacji.
4. Transmisja danych pomiędzy aplikacją BS Głogówek mobileNet, a Bankiem jest w pełni szyfrowana przy użyciu bezpiecznych algorytmów szyfrujących.
5. Aplikacja BS Głogówek mobileNet nie przechowuje i nie przetwarza żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie postronnej identyfikację Użytkownika aplikacji.
6. W przypadku braku zgody na postanowienia niniejszej polityki prywatności, należy niezwłocznie odinstalować aplikację.