Mobile menu
  logowanie ecorponet
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show

Aplikacja mobilna BS Głogówek mobileNet

Aplikacja skierowana jest do klientów Banku Spółdzielczego w Głogówku. Dzięki niej dostęp do rachunku staje się jeszcze łatwiejszy. To idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera i chcą mieć stały dostęp do swoich rachunków. Autoryzacja przelewów odbywa się jedynie za pomocą ustalonego kodu PIN.

screenshot 1595420623  screenshot 1595420812   screenshot 1595420729

Dlaczego warto korzystać z aplikacji BS Głogówek mobileNet?

  • dostęp do bankowości internetowej z dowolnego miejsca,
  • wygodny sposób potwierdzenia wszystkich wykonywanych operacji,
  • dostęp do salda, historii wykonywanych operacji i ich szczegółów,
  • szybki i bezpieczny sposób wykonywania przelewów krajowych oraz własnych,
  • możliwość doładowania telefonu,
  • kilka profili na jednym urządzeniu

 

Pobieranie aplikacji:

android downloadappstore

 

Krótka instrukcja sparowania aplikacji:

  1. Aplikację można pobierać klikając w odpowiedni odnośnik powyżej - urządzenia z systemem android powinny skorzystać z opcji "Pobierz z Google Play", dla urządzeń firmy Apple z kolei wybieramy odnośnik "Pobierz z App Store".
  2. W bankowości elektronicznej w zakładce "Mój profil" wybierz opcję "Mobila autoryzacja".
  3. Wybierz opcję "Aktywuj mobilną auroyzację przez SMS".
  4. Przepisz kod otrzymany SMSem.
  5. Na urządzenie mobilne zostanie przesłany SMS z kodem parującym.
  6. Po otwarciu aplikacji na swoim urządzeniu mobilnym wybierz "Rozpocznij".
  7. Podaj kod parujący, który otrzymałeś SMSem.
  8. Podaj login do bankowości elektronicznej.
  9. Ustal swój indywidualny kod PIN służący do logowania się do aplikacji.
  10. Jeśli Twój telefon ma czytnik linii papilarnych to możesz logować się także z jego wykorzystaniem.
  11. W ostatnim kroku podaj nazwę swojego profilu w aplikacji.
  12. GRATULACJE, właśnie stałeś się użytkownikiem aplikacji mobilnej.

 

Od teraz przy logowaniu się do bankowości elektronicznej oraz przy potwierdzaniu przelewów na Twoim urządzeniu mobilnym pojawi się komunikat. W celu potwierdzenia autoryzacji wystaczy, że zalogujesz się do aplikacji z wykorystaniem kodu PIN lub odcisku palca i klikniesz "Potwierdź". Spróbuj sam.

 

Film przedstawiający proces parowania:

 

 W razie problemów z instalacją aplikacji mobilnej zapraszamy do naszej Placówki ul. Rynek 20A, gdzie pracownicy służą swoją pomocą oraz odpowiedzą na pytania.